Nieuwe donateurs, leden of klanten via leadwerving

Leadwerving is essentieel voor het (online) werven van structurele donateurs, leden of klanten. Een sterke leadwerving campagne begint met het bepalen van de doelstelling en de doelgroep. Op basis daarvan kies je een leadnurturing kanaal, een leadwervingsmechanisme (zoals een quiz, whitepaper, brochure, petitie, challenge of protest-sms) en campagne concept.

Een succesvolle leadwerving campagne?

Een succesvolle campagne is aansprekend, heeft een toegevoegde waarde voor de doelgroep en zorgt voor het juiste resultaat (leads en structurele donateurs/leden/klanten). Tijdens de gratis leadwervingsessie van 2 uur (t.w.v. €395,-) gaan we samen kijken naar hoe we jouw doelstellingen kunnen vertalen naar een (of meerdere) succesvolle (always on) leadwerving campagne(s). Daarbij kijken we uiteraard ook naar hoe (kanaal, call to action) we de leads kunnen opvolgen (leadnurturing) met als doel conversie.

Waarom is de sessie gratis?

Na de sessie maakt Flowgreen graag een vrijblijvend voorstel voor het realiseren van de leadwervingcampagne(s). Denk hierbij aan het ontwikkelingen een quiz, whitepaper, brochure, petitie, SMS-Challenge of Protest-SMS (inclusief koppelingen met jouw emailmarketing software en/of CRM), advertentie creatie en het inrichten van een online advertising campagne.


Gratis leadwerving sessie (t.w.v. €395,-)? Laat je gegevens achter!

Flowgreen werkt o.a. voor:

KVK: 77482816 | BTW: NL003200785B68 | Tel: 06-51916444 | Mail: jasper@flowgreen.nl